Pages

Sunday, July 5, 2009

papa kedana aku...


pc ngok ngek kiy


mmp dah habes... akhirnye aku berjaya tdo nyenyak dan membalas dendam... malam last mmp sangat seronok mcm2 ade.. babak gembira, babak sedih, dan sebagainya.. tp aku...... seorang yang tabah bile babak sedih bermula.. namun aku ezry ngan jiman hanya wat muka tak bersalah hahaha.. mmg seronok arr malam tu.. budak budak junior siap nk jadi pc plak.. NAMUN selepas itu barulah aku merasa kehilangannya...( laptop ku ) sebenarnye laptop tu hilang hari rabu lg tp malas arr aku nk fikir ( lgpn sebab burok dah ) tp yg menyayat hati dan perasaan ku bila kebanyakan bahan thesisku ada dalam tu waaaaaaaaaaaaaaaaaa......... huhuhuh tp apekan daya dah naseb.. hari ni aku sgtla xde mud.. emosi bercampur2 jap2 ok kejap lg gumbira kejap plak emosi xstabil ( adoyai cam nk gila pun ada ) bile ngn kawan2 hepi sket bile tringat laptop ku arrrgghh!!! emosi xstabil.. tula yg berlaku hari ni.. naseblah ade keseronokan sket malam tadi apabila first tym dapat men golf setelah mendapat tunjuk ajar dr pengetua kiy.. ( bst gak ) tp bila aku terasa lapar emosi ku kembali xstabil hahaha eran tul aku ngan sikap sendiri.. klu ade member2 yang terasa ngan ketidakstabilan emosiku harap maaf lg2 yg dalam pesbuk huhuhu... skang nie emosi aku xstabil lg kot sebab lapar n memikirkan aku xde duit.. abg2 aku n akak2 aku xbg masuk lg... waaaaaaaaaaa mereka xsayang aku lg isk isk isk...


sekian berita salam hormat

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?