Pages

Thursday, August 27, 2009

kenapa semakin malas??

sebenarnye gamba xde kena mengena dengan entry kali ni.. dah lama xberbloging agak berhabuk gakla blog aku nie.. tak paham lah dengan sikap aku tahun demi tahun kat UKM dah semakin malas terutama skali bile nk g klas.. byk sgt klas aku tertinggal naseb bekla member2 skang dah pandai utk tolong signkan tanpa di suruh.. begitulah dengan kehidupan yang gak kelawar menghabiskan malam malam yang dingin dengan dengan berfacebook dan bermacam macam lagi kerja xberfaedah.. proposal tak anta lagi walaupun dah siap.. apelah nk jadi ngan keturunan rajjing yg sorg nie.. semakin malas.. xmcm 1st year dulu.. rajin kelas ko tgl pn.. klo tggl muke ko dah cuak.. skang dgn selamba beruk tgglkan kelas.. dengan muke xbersalah.. ape nk jadi hah?? pelik arr dengan sikap ko ni... hehehe apelah aku bercakap dengan diri sendiri.. dahla aku makin tak paham dengan diri sendiri.. sume ni di sebabkan kehilangan laptop arr.. momentum utk wat thesis dh hilang lama kelamaan malas pun mula bersarang di hati dan sanubari.. wawawawawa sangat merepek.. skang tgh menulis ni dah merancang nk ponteng tutorial tau.. huhuhu

sekian berita salam hormat

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?