Pages

Wednesday, October 7, 2009

tiada tajuk


muka klasik

salam.. amcm muka encik kentang klasik tak? gmbr tu diambil tahun 1972 tym tu encik kentang jadik bassist utk kumpulan smokie.. dahla jangan mengarut hehehe sebenarnya gambar xda kena mngena pun dengan post kali nie.. hehehe utk post kali ni aku pun tak tahu nak tulis apa.. hahahahha gelak ramai2.. baru je abis wat powerpoint utk presen esok.. susah woo soalan aku.. isk3.. nak dapat bahan tu rasanya kena jumpa senri pembuat dasarnya iaitu TUN M ala korang suma mesnti kenal.. ari nie dah berapa ari bulan erk?? hehehe tarikh pun aku dah lupa hahah tgk betapa lalainya aku.. dahla esaimen ada 4 lagi.. come on encik kentang jangan malas2.. buat lagi kerja last minit.. itu memang kegemaran ko di masa lapang dengan menghabiskan waktumu dengan ntah buat apa.. thesis plak? xya cakaplah.. semangat kethesissan dah hilang semenjak kehilangan laptop.. apa lagi yang aku lom buat?? tp ujung2 sem ni rajin plak aku pegi kelas.. hehehe tu jela utk kali ni..

sekian berita salam hormat..

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?