Pages

Monday, May 4, 2009

aku bukan kelawar..

hahaha tp memang cam kelawar pun.. mana tak nya... malam berjaga siang baru arr aku g tdo macam tula kegiatan seharianku di masa sibuk ( bak kate ezry) adoyai apala nak jadi ngan diriku ini.. aku pun tak paham dengan diriku sendiri. bilalah aku nak kembali normal seperti dulu ye kawan kawan tdo tym org tgh tdo bkn berjaga.. klu aku amik part time jd pak guard ok gak dpt lah aku gaji.. nie tak tak dapat gaji pung.. dpatpenyakit adalah... adoi tolonglah hahaha klu study ok gak nie melayan imeem, pesbuk, prenster pastu jenguk jenguk blog org.. tp yg paling best men gem hahahah.. xpun men ym kaco tp klu on9 aku invi... arrrgghhh!! apa aku merapu nie. kan bagus kalu jadi cam eemal skang nie tgh tdo dgn air liur yg melelh merata rata tempat.. hahahaha kla nk pkr ape lg aku nk post pasni... babai

1 comment:

Ada kah juga orang mau tinguk ni?