Pages

Saturday, May 9, 2009

kemas oh kemas

setelah penat mengemas2 bilik ( setengah jam je.. huhuhu ) hah inilah barang2 aku yg berjaya aku kumpul untuk bawak kuar.. hhehehe aku nk check out esok pagi.. selamat tinggal blk ku k15p 203 aku akn merindui blk nie( walaupun kipas rosak xleh nk kuatkan ) kenangan kat blk nie aku slalu tdo kat lantai tu.. aku jarang gune meja tu utk stadi maupun on9 aku slalu on9 letak laptop kat katil pastu aku duq kat lantai hehehehe... blk nie besalah bilik bujang klu nk tgk kemas cam blk pompuan mau pun blk hotel tggu arr aku dtg rajin...klu x dah macam kilang wat kertas pn ada.. meja aku penuh ngan nota2 handout tutor, mcm2 ada bak kata pak cik astro tu.. kat blk nie gak aku sakit perut selsema saket kepala dan sebagainya... pintu blk aku ada lambang TSB hehehe sebab aku di kelilingi oleh G* hehehe paham2 jela.. pintu dorg bertampal2 sticker kaler ungu.. apa ku kesah.. ok dahlah.. arap2 taun depan dpt blk baru yg kipasnya ok bleh wat aku terbang sekali.. klu x dpt blk nie pun aku xkesah sebab aku selesa ngan blk ni.. bye blk ku..

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?