Pages

Monday, May 4, 2009

selamat pagi malaysia....

hahahaha hari ni aku dpt melihat pagi walaupun aku bgun kul 10.. ok la tu ada peningkatan bangun2 sya nmpk jimang tgh mkn.. pa lg nafsu ku bergelodak la nk mkn gak.. nasseb bek die mkn sket je trus aku sambar hahahah tengkiu abg jimang.. tp jeles la ari ni org byk yg dah abes exam.. tp aku?? huh!! 8hb ni br arr abes aku berjuang sehingga ke hari2 terakhir exam tu.. sedangkan org laen dah bersenang lenang kat kampung.. waaaaaaawaaaaaaa alu xphmla dengan sikap UKM nie.. hahahah bob ari ni dah last.. kai n ezry semalam lg dah habes.. eemal pn ari ni gak abes.. topek plak esok.. pastu dorg berdisko puas2.. aku plak besaket kepala dengan sejarah asia pasifik.. alahai apalah nasebku dalam exam kali nie...

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?