Pages

Sunday, August 21, 2011

Dalam Pembinaan


Salam Ramadhan.

bulan ramdhan macam ni giat pulak aku mengupdate apa-apa yang terdapat dalam laman sesawang. kalau ikutkan blog ini pun masuk aku memang bersawang ada macam-macam jenis haiwan macam tikus, kelawar, cicak, dinosour dan buaya sudah bersarang dalam blog aku ni.

sebenarnya aku jeles tengok blog orang lain cantik pulak, blog aku sudahlah buruk terbengkalai pulak macam orang buat perumahan PPRT separuh siap lepas tu ada penghuni buat aduan masuk dalam aduan rakyat TV3.

jadi dengan beberapa inisiatif dan suntikan bajet tahun 2022 oleh kerajaan kentang dan hasil meningkat dalam perusahaan kentang, lembaga pengarah telah mengeluarkan sedikit bajet bagi aku membaiki blog ini. yela bulan-bulan ramadhan macam ini kita bagus buat sedekah amal jariah.

pembinaan berlaku sedikit demi sedikit, ikut kerajinan aku nak buat bila dan bagaimana kerana lembaga pengarah tidak memberi dateline akhir untuk menyiapkan kerja-kerja pembinaan mungkin ambil masa 2 jam, 2 hari, 2 minggu, 2 bulan, 2 tahun atau mungkin langsung tidak buat sebab aku MALAS.

sekian Berita salam hormat

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?