Pages

Friday, August 19, 2011

FUTSAL


salam ramadhan..

sepanjang Bulan Ramadhan sudah empat kali gua layan Futsal.. semakin Power Gua main..
sekejap macam Modric, sekejap perangai gaya-gaya Xavi datang.. tadi gua layan gaya Milos krasic.. kadang-kadang Gua layan gaya Amar Rohidan menjadi setiap malam

tapi malangnya gaya, kehebatan serta keunggulan gua hanya mampu bertahan 10-20 minit.. lepas tu modric kemana xavi barai.. yang tinggal Hairuddin omar sepak bola guna lutut.

mungkin minggu depan gua nak try gaya Suarez, gua rasa gua mampu score 18 ribu kalau mampu bertahan selama 35 minit.

Untuk keputusan Perlawanan tadi, disebabkan bulan Ramadhan kami bagi can dorang menang. yela kan bulan mulia ni elok la kita bersedekah.

sekian berita salam hormat

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?