Pages

Sunday, November 27, 2011

10 KM



Assalamualaikum...

Selamat Tahun Baru Islam..

Takziah kepada pasukan bola sepak negara yang sedikit G******

ok gua nak cerita semalam gua join nike Run 10 km. iya 10 km.. jangan main-main memang 10 km..

first time dalam sejarah hidup gua berlari 10 km, walaupun gua tak tahu gua berlari berapa Km berjalan berapa Km dan selebihnya digunakan untuk mengusha makwe-makwe cun berlari..

catatan 1 jam 41 minit bolehlah bagi gua, memandang kondisi gua sekarang bukan lagi seperti zaman kegemilangan dengan badan yang slim, tough dan kacak kalau setakat 10 km, gua boleh makan 30 minit tanpa gangguan makwe-makwe cun..

untuk larian kali ini, gua main gasak lari macam tu je.. stamina takda, fitness ke laut, seminggu sebelum larian gua banyak melakukan aktiviti makan, tido, makan, tido, makan, tido... sehinggalah hari kejadian. malam sebelum hari kejadian pula gua hanya tido selama sejam sebelum larian memang power.. dan yang paling power sebelum larian takda strecing terus berlari.. kehkehkehkeh power2..

si Hensem

sekarang power gua dah kurang sket.. dah masuk 2 hari letih gua tak hilang-hilang lagi.. ini makan2 seminggu kalau tak hilang gua nk pegi urut Thailand.. full body massage..

Gua syak berat gua turun 10kg.. 1km=1kg..

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?