Pages

Sunday, November 20, 2011

Menawan Semenanjung Tanah Melayu


Assalamualaikum..

ini bukan cerita perang-perang mahupun cerita mengenai semangat nasionalisme dikalangan masyarakat melayu era penjajahan pada hujung abad ke-20. dan juga bukannya sebuah cerita epik pengembaraan alice ke dunia fantasi, juga bukan penceritaan sejarah mengenai keluasan empayar Melayu pada suatu ketika dulu. jadi apa kah jadahnya semua ini?

Gua: lu nak tahu tak gua dah jelajah seluruh semenanjung

member gua: gua tak heran pun

gua: ala lu jeles la tu kan? gua dah jelajah seluruh malaysia..

member gua: takpela yang penting gua dah daki gunung kinabalu.. toksah cerita pawerla kalau gunung negeri sendiri pun tak pernah pijak...

gua: *&^%^%&^%

Gua terus ambil wuduk semayang taubat 2 rakaat



rasa loser pulak bila belum pernah naik gunung kinabalu...

6 comments:

Ada kah juga orang mau tinguk ni?