Pages

Monday, March 26, 2012

Perihal Rambut

Assalamualaikum..

Sebenarnya gua rasa semenjak gua potong rambut ini gua rasa diri gua bukan seperti gua lagi..

ya memang gua rasa begitu. 

kehenseman itu ya memang pergi bersama rambut

sebab kalau gua pergi toilet gua akan singgah di cermin toilet itu sambil bertanyakan beberapa soalan yang gua dah tahu jawapannya.. 

Gua: Wahai Cermin siapakah yang paling kacak?

Sang Cermin: Siapa lagi kalau bukan orang didepan cermin ini.

Selalunya gua akan tanya sampai 27 kali dan jawapannya tetap sama..

sekarang kalau gua pergi toilet gua akan terus masuk jamban pebret dan melaksanakan tanggungjawab


sedih juga bila dah potong rambut ye..

mana tidak gua ni jenis potong rambut setahun sekali kehkehkeh..

 Sekadar gambar Hiasan..


tapi tadi gua bukak SMPWEB  yang degree punya terus gua ternampak gambar rambut pendek dan KURUS zaman muda dulu..

bila rambut pendek ini maka automatik gua terus termotivasi ingin menyolidkan semula badan gua dengan baju-baju saiz M.

Gua ingat nak tanya sang cermin tu malam nanti


Zaman Muda dulu

cis cerita langsung tiada perkaitan dan kesinambungannya..


Sekian Berita Salam Hormat




No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?