Pages

Sunday, March 25, 2012

Perihal Tesis

Assalamualaikum..

Gua sebenarnya tengah buntu memikirkan tajuk tesis.. kehkehkeh

Bila berbicara soal membikin sebuku tesis ni gua terus surrender ohhh..

lagi-lagi kalau lu orang buat Tesis dalam bidang sejarah..

perihal membikin tesis ni biarlah kita bagi pada orang-orang yang minat menulis sahaja

Sebab babgi Gua untuk membikin sebuku tesis ini perlu ada Feel

Feel untuk menulis Tesis ni belum sampai lagi pada gua sebenarnya macam yang berlaku 2010 dulu.

Tapi kalau dah sampai ini hasilnya.. 

Mau menangis juga gua buat mende ni..


tapi ini kisah lama...

dua tahun lepas

Semester ini Gua perlu menangis lagi sebab kali ini ada viva

Feel yang Dasyhat Gua perlukan

Rasanya belum sampai lagi 

Ntah bila mau sampai gua pun tak tahu

untuk cuba mendapatkan Feel tersebut mungkin gua perlu untuk berubah menjadi ini.





Sekian Berita Salam Hormat

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?