Pages

Saturday, February 9, 2013

Perihal Last Man Standing 2013 ( Versi Perang )

Kapten Ryan masih lagi bertahan di dalam parit itu sambil gigih menembak mesin-gun ke setiap penjuru. Askar-askar gasar kelihatan semakin liar dan buas berlumba-lumba mendaki perbukitan Indah untuk menawannya, namun satu persatu-satu tewas dengan tembakan mesin-gun dari Kapten Ryan. Kedudukannya yang sangat strategik dan membolehkannya melihat setiap pergerakan Askar-askar Gasar.

Kapten Ryan memeriksa tempat menyimpan peluru di tepinya, mungkin masih boleh digunakan beberapa jam lagi. Kumpulan terakhir baru sahaja meninggalkan perbukitan untuk berundur dan menjadikan Kapten Ryan bertahan bersendirian di puncak bagi memudahkan proses pengunduran itu.

Tiba-tiba, serangan Askar-askar Gasar seakan-akan sudah berhenti mungkin disebabkan oleh kabus perbukitan yang semakin menebal. serentak itu, kapten Ryan juga memberhentikan tembakan mesin-gunnya dan mula membakar sebatang rokok..

Kapten Ryan menghembus perlahan asap rokok dari mulutnya sambil termenung melihat kemusnahan total puncak Perbukitan Indah. Dia kelihatan masih tenang walaupun menjadi orang yang terakhir yang mempertahankan Perbukitan Indah itu.






kahkahkahkah

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?