Pages

Wednesday, December 7, 2011

Laptop Gua Hensem

Assalamualaikum..

secara rasminya perkhidmatan Windows XP ditamatkan setelah hampir 3 tahun berkhidmat dengan laptop gua. perkhidmatan ditamatkan disebabkan laptop gua dah merajuk sebab laptop orang lain dah pakai Window 7 tapi dia masih lagi dengan XP, lalu laptop gua pun bertanya

"boss why you still use this anciet software" ini dia yang cakap lepas gua lempang 8 kali sebab selalu hang taim gua layan game..

dan gua pun balas "eat shit and go die" gampang cakap omputih.

dengan pemergian XP dan kemasukan 7 gua harap laptop ini tidak lagi bangang dan merajuk mintak kaki dan lempangan gua.


amacam power tak? kepada makwe cun yang berminat untuk jadi wallpaper sila PM gua secepat mungkin



terima kasih kepada saudara syed uwais al-qarni kerana berjaya mengoperate laptop gua dengan jayanya. jujur gua tak pandai nak format laptop, gua hanya pandai menjahanamkan laptop.

Sekian Berita Salam Hormat

1 comment:

Ada kah juga orang mau tinguk ni?