Pages

Thursday, December 29, 2011

Perihal Zaman Kegemilangan

Assalamualaikum.

semua orang mesti pernah ada zaman kegemilangannya..

semalam member gua kata zaman kegemilangan gua dah berakhir..

cis!! gua pun tak tahu bila sebenarnya zaman kegemilangan itu bermula dan berakhir,

gua fikir juga apa yang menyebabkan zaman tersebut sebagai zaman kegemilangan gua..

lalu gua berfikir..

adakah zaman kegemilangan masa gua dapat masuk unibesiti?? oh tidak..

adakah zaman itu sewaktu gua dapat mengorat cik pengawas?? oh tidak..

adakah zamannya sewaktu gua bekerja di kilang botol dulu?? ini juga mungkin tidak..

adakah sewaktu gua mula menceburi bidang alam sosial dengan membuat akaun frenster? ini sangat mengarut..

adakah zamannya bermula bila gua sudah di sunnatkan dan pandai usha makwe2 cun? ermmm bukan juga..

jadilah bilakah masanya??

gua berfikir dan berfikir.. lalu gua mendapat jawapannya setelah meneliti gambar dulu2..

***
***
***

rupa-rupanya zaman kegemilangan itu...

Ketika gua masih memakai baju bersaiz M dalam erti kata lainnya ketika gua KURUS dulu... cis




Era Kegemilangan

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?