Pages

Saturday, December 31, 2011

Perihal 2012

Assalamualaikum..

ok ini Entry pembukaan untuk tahun 2012 nice..

Gua rasa nak wish Hepi Tahun Baru tapi takut pulak kang ada orang cakap-cakap macam ni.. " Tahun Baru Islam Tak sambut tapi tahun Baru masihi sibuk sangat nak raih" adakah orang cakap macam nie? kehkehkeh gua main agak jak..

tidak kurang juga ayat-ayat yang macam ni bunyinya: " Lagi Semiblan Bulan akan lahirlah anak luar Nikah" hah.. yang ini gua kurang setuju sedikit.. gua dah Post kat Pesbuk dan mintak pencerahan namun macam biasa lebih ramai yang suka LIKE.. cis!! gua harapkan komen-komen dari makwe cun..

lagi satu ramai dah yang berkira-kira dan bercerita pasal KIAMAT 2012 hah yang ini pun sangat mengarut bagi mereka yang ISLAM.. yang sembang-sembang benda macam begini mesti KAKI DVD

ok ni bukan cerita sebenar gua nak sembang dalam blog ni..

kembali ke topik asal sebenarnya kalau diikutkan masuk jam 12 tengah malam tadi maka secara tidak rasminya umur gua dah menjadi 25 tahun.. ok itu secara tidak rasmi nak rasminya nanti tunggulah hari kemerdekaan pulak..

bila umo dah meningkat ni gua teringat pulak rakan-rakan yang dah kawin kehkehkeh patutnya gua pun dah merancang ke arah itu.. semalam bila lepak dengan cik Pengawas dalam henpon, dia asyik tanya bila gua nak habis buat esaimen, yela kan cik pengawas kita dah ada kerjaya, ada kereta mewah, ada Rumah ada henpon blakberi ada macam-macamlah

gua pulak? apa yang gua ada?

MASIH BUAT ESAIMEN

sekian berita Salam Hormat

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?