Pages

Sunday, January 1, 2012

Perihal Last Minit

Assalamualaikum

sekarang ini tengah heboh kisah Demo di Upsi dan Polis-polis yang dikatakan Ganas dan tidak bertamadun, dah polis mestilah ganas takkan nak lembik pulak..

ok kita lupakan soal Demo mahasiswa kurang kasih sayang di UPSI sekarang kita Fokus kepada tajuk berita hari ini iaitu "Last Minit"

Gua ada satu sifat yakni hobi yang paling gua sukai iaitu menyiapkan kerja last minit. dan gua yakin sifat dan sikap sedemikian juga berada pada orang lain.

Kerja Last2 Minit ini memang buat hidup tak menentu.. kahkahkahkah

tapi kadang-kadang ada kebaikannya juga..

kerja last minit buatkan otak gua rajin bekerja dan berfikir, mungkin sebab terlalu terdesak.. kalau buat rilek-rilek nanti boleh membawa kepada tidur sampai keesokan harinya.

ketika entry ini dinaikkan Esaimen Gua dah mencapai page yang ke-50, satu pencapaian yang membanggakan atau membangangkan

ini adalah salah satu kesan kerja last minit yang gua dapat

Sekian Berita Salam Hormat

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?