Pages

Thursday, January 26, 2012

Perihal Gaya Terbang

Assalamualaikum

Tahukah anda, selain gemar menggayakan gaya rockers tahun 90-an, gua juga gemar terbang ketika diambil gambar oleh paparazi. Fenomena terbang ketika mengambil gambar ini adalah sesuatu yang sangat biasa bagi gua kerana dulu gua pernah belajar terbang dengan pendekar penyu. ok Saksikan




Terbang di Tepian Pantai



Terbang Bersama Jubah Konvo



Terbang di Gelanggang Futsal



Terbang Di Atas Jambatan Kayu




Terbang Di Malam Hari





Terbang diPerhatikan Orang Ramai




Penerbangan yang Terhalang




Terbang Secara Berkumpulan



Terbang dan Bertempur

Antara semua gaya terbang yang pernah gua gayakan ada satu lagi yang paling ohsome

jeng jeng jeng











Berlari Ke Langit



kehkehkehkehkeh.. sekarang gua cuba untuk mempraktikkan bagaimana agaknya kalau gaya rock gua di gayakan ketika gua sedang terbang, mesti ohsome kan?

Sekian Berita Salam Hormat

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?