Pages

Monday, January 30, 2012

Perihal Kosong

Assalamualaikum..

Gua sebenarnya tak tahu nak tulis mende dalam blog ni

tapi disebabkan dah tiga hari lebih blog tak update gua terpaksa tulis jugak sesuatu agar ilmu penulisan gua tidak sempat lari..

ok, cerita sebenarnya macam begini ya kawan-kawan gua sebenanrnya nak ceritakan sesuatu yang gua pun tak tahu apa yang gua patut cerita.

tapi gua perlu taip juga bagi membolehkan penceritaan ini adalah berdasarkan apa yang gua tidak tahu dan gua patut tulis.

gua akan terus menaip dan menaip walaupun gua sebenarnya tak tahu nak certia apa benda yang berlaku dan seharusnya gua ceritakan kepada anda semuanya.

kalau gua tidak bercerita makan tidak berupdate lah blog ini.

ok cukup


kita tengok jela gambar awek gua yang nak rujuk balik lepas gua pisah ngan Lisa Surihani.

Takde orang tahu pun yang gua pernah kapel dengan dia dulu-dulu.









amacam?



Sekian Berita Salam Hormat

No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?