Pages

Tuesday, February 7, 2012

Perihal Budaya Melepak

Assalamualaikum..

Gua nak sembang sikit pasal budaya lepak..

kalau dulu orang-orang tua cakap budaya lepak ini satu pencemaran budaya

melepak di mana sahaja buat orang sakit mata..

bersembang benda-benda keduniaan, menusha makwe itulah yang dibincangkan sepanjang perlepakan berlaku

namun sekarang kegiatan yang mencemari budaya ini pula telah dicemari

tengah-tengah lepak semua sibuk main henpon..

cis!! gua dah selalu terkena...

lepas ni kalau nak ajak gua lepak semua henpon mahupun gadjet anda sila serahkan kepada saya..

supaya perbincangan dalam kegiatan melepak lebih murni dan melaui hati ke hati..

gua tak de pulak gambar ak tunjuk..

duduk satu table sampai 4 orang tapi semua sibuk sembang dengan henpon..
cis!!

jangan cemari budaya lepak


Sekian Berita Salam Hormat..


1 comment:

  1. eleh,,die yang selalu main game kat tepon orang..hahhah

    ReplyDelete

Ada kah juga orang mau tinguk ni?