Pages

Tuesday, February 28, 2012

Perihal Keperluan

Assalamualaikum..

Sekarang ni gua sangat memerlukan satu barang bagi membantu gua bekerja dan hidup dalam kampus ni.

penat juga gua fikir bagaimana gua hidup tanpa benda ni?

Risau betul bila seminggu tak pakai benda ni..

terasa lagi risau bila satu kampus benda tu dah takda

ahhhhhh risaunya gua..

kadang-kadang gua ingat nak kumpul duit biar gua angkat satu letak dalam bilik.

biar hari-hari gua boleh pakai dan tak perlu untuk risau mencarinya lagi.

tapi?

tapi?

tapi?

ahhhhh sesungguhnya gua dalam dilema..












Gua Sangat memerlukan 

Amboi gua ini sebenarnya bukan apa.. tulang-tulang bukan kuat sangat nak basuh baju kehkehkeh

Gua ingat nak angkat satu mende ni letak kat bilik biar padan muka orang lain kehkehkeh

Sekian Berita Salam Hormat

1 comment:

  1. basuh guna tangan j la...hahaha..exercise ckit..=)...follow la blog saya jugak..t saya bg mesin basuh..hahaha..

    ReplyDelete

Ada kah juga orang mau tinguk ni?