Pages

Tuesday, July 31, 2012

Perihal Tudung

Assalamualaikum dan salam Ramadhan..

Gua tiba-tiba tergerak nak mengepost satu benda yang gua rasa otak orang Malaysia dah tak berapa nak betul.

Gua baru lepas jenjalan menjelajah Pesbuk dan gua telihat satu page yang gua rasa gua pun tak tahu nak cakap mende.

Macam Biasa Typical Malay kalau tak puas hati Boikot pesbuk.


yang memboikot kebanyakannya lelaki hahaha.. sekarang lelaki da pakai tudung ya?




yang ni pulak official pesbuk untuk Al-Humairah
Model Boleh Tahan Cun hehehe


Gua Malas nak cakap banyak tengok jela sendiri lelaki lawan pompuan dalam ni..

Gua Rasa Company ni juga yang dapat untung nanti..


dan Ending cerita ini semua adalah salah..


Mestilh UMNO/BN

Orang macam ni berpolitik otak dia memang Macam Kertas


Sekian Berita Salam Hormat





No comments:

Post a Comment

Ada kah juga orang mau tinguk ni?